رواية غرفة حماتي الجزء الرابع

بس مش هينفع امشي قبل ما اعرف الحكايه ايه من لبنى .. تاني يوم كلمت لبنى قولتلها ردي عليا بسرعه قالتلي مش هقولك بيعمل ايه غير لما تفتحيلي

الباب قولتلها مش هينفع غير لما تحكيلي كل حاجه عشان اثق فيكي قالتلي وانا مش هحكي😡 قولتلها براحتك وعدى يوم واتنين من غير ما اكلمها وببقى نايمه ساده الفتحه بالمخدات جنبي ومرعوبه في نفس الوقت.

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­
بس مع الايام لقيتها بتنده عليا واحمد في الشغل فكلمتها قولتلها عايزة ايه ؟ قالتلي حرام عليكي عايزة ابص عالشارع من البلكونه اكل اكله نضيفه اشرب حاجه ؟ جهزيلي طيب اي اكل ودخلهولي الاوضه بلاش اخرج منها نفسي اكل😢

بصراحه فكرت قولت خلاص هعملها اكل ولما حماتي تنزل هدخلهولها قولتلها بقولك ايه هديكي كميه صغيره تاكليها بسرعه قبل ما حماتي تشوف الاكل معاكي قالتلي ماشي ..

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­
وفعلا بقيت اجهز الغدا بدري كل يوم تحسبا ان حماتي تنزل في اي وقت لحد ما في يوم نزلت ماكنش ينفع اقفل الترباس ساعتها

لانها هتشك فنزلت جري للبواب وقولتله لما تشوف حماتي داخله العماره رنلي على رقمي وادتهوله … قالي ليه قولتله عاملالها مفاجئه بس اوعى تقولها او تقول لاحمد قالي ماشي واديته 200 جنيه فرح بيها قوي وطلعت جري فوق وقفلت الباب وخدت موبايلي وجبت الاكل ودخلتلها الاوضه

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­
حطيت الاكل على الارض وسمعت لبنى بتقولي افتحي يلا .. لسه بحط ايدي على الاكره سمعت صوت خبطه عاليه اوي من الباب اللي جنبها 😲😱.. فرجعت لورا اربع

خطوات بسرعه لقيت الباب بيخبط تاني جامد وسمعت صوت لغوشه من جوه ولبنى بدات تعلي صوتها وتقولي افتحي .. والباب بيرزع اللي جنبها وهي تصرخ وتقولي افتحي بسرعه

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

روحت شايله الاكل من على الارض وطلعت وقفلت باب الغرفه ورجعت الاكل مكانه وجريت على غرفتي وحطيت المخدات عالفتحه .. وطلعت قعدت في الصاله لقيت باب الشقه بيفتح لقيتها حماتي😲😱 بصيت على

موبايلي البواب مارنش عليا وهي رجعت استغربت جدا .. دخلت الحمام بعدها دخلت غرفتها ولقيت بعدها البواب بيرن عليا بيقولي معلش ياست الكل شوفتها والموبايل كان فاصل شحن حطيته في الشحن وكلمتك قومت قافله السكه في وشه😡

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

يعني لو ماكنتش طلعت وفضلت معاها كان زماني دلوقتي مش عارفه كان ممكن يحصل ايه فيا 😔عدى اليوم ده وانا قاعده طول اليوم في الصاله مع حماتي وهي مستغربه لحد ما رجع احمد وبليل احمد

بات عند حماتي وانا نايمه على السرير لقيت المخدات بتتهز عرفت ان لبنى بتحركها بصوباعها شيلت المخدات قالتلي انا هقولك احمد بيبات هنا يعمل ايه

قولتلها وطي صوتك دا عندك جوه قالتلي هوا بيساعدها في دبح الاعمال الكبيرة😱😲 والغرف اللي جنبي دي كلها حيوانات وانا شايلني لعمل وهيدبحوني🔪😢

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ .

.. بعدها سكتت😲😲 وسمعت صوت باب غرفه حماتي بيفتح قفلت الفتحه وعملت نايمه واحمد بات معايه تاني يوم احمد نزل الشغل وحماتي كانت في الصاله كالعاده ساعتها انا قررت اني لازم اهرب ومارجعش

تاني دخلت خدت دش ودخلت غرفتي اغير هدومي وقبل ما انزل قولت اعرف لبنى ما تتكلمش معايه عشان هبقى مش هنا فتفضح نفسها …شيلت المخدات وقولتلها لبنى انا نازله وهرجع متاخر ما تكلمنيش غير لما اندهلك

لقيت حماتي اللي بترد عليا من الفتحه 😲😲😱😱بتقولي حاضر ما تتاخريش .. نطيت من السرير وشعر راسي وقف من الخضه وبعدها جريت على باب اوضتي فتحت الباب لقيت حماتي فى وشى واقفه لي بالسكينة🔪😱😱😲… يتبع
تابعوا الجزء الخامس

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top